//Wany Shimot
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. i'm Wany Shimot. don't forget follow and live some suggestion, okeyh. have fun :D


Bigfoots!

/>


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: WANY SHIMOT
Others:   


bestfriend until when when


assalamualaikum..
sahabat adalah orang yang ada di samping kita selalu. right? amira sofea binti fadhil. dialah sahabat saya sejak dari darjah empat lagi. dia bukan kawan seperti kawan yang lain, tapi dia sahabat saya :)
bila wany ssah, wany slalu mengadu dekat dia, even pasal cinta (hahahahaha), family, and semuanya lah. wany rindu sangat dekat budak comel nih. dia ni comeeell sangat. kecik je orang nya. 
wany teringat lagi masa kitaorang jatuh naik moto. masa tu nak pergi beraya rumah dayah. myra yang bawak moto masa tu, tgah bwak2 tiba2 jatuh. hahahaha. lpas tu blakang kitaorang mak ex aku(afiq) tanya kitaorang '' dik okay dik?'' hahahaha. aku pun cakap "okay-okay" aku ingat kan sapa. aku tgok makcik tu mcm knal, tgok blakang pun mcm knal. baru aku ingt tu mak afiq. hahahaha. okay funny bila ingat balik kisah ni. myra pun suka ingat kan aku psal benda ni. malu yang teramattttt~ memang tak boleh lupa. 
wany pernah tidur rumah myra, mcm-mcm kitaorang share. dia mmg bestfriend wany. kitaorang mmg ak boleh pisah lah. ayah wany slalu ckp wany dgn myra mmg tak boleh pisah. ayah wany mmg faham wany dgn myra mmg rapat dah mcm adik bradik. hahahahaha. bila kitaorang gaduh lah yang tak boleh aku tahan. tak bleh seyh kalau tak bcakap or tak bertegur dgan dia. rasa lain je. serious. 
aku harap bersahabatan kita takkan berpisah. kau lah sahabat aku beb :D

kauorang jaga lah persaahabatan korang dgan kawan korang, okay :D